Nu kan fodboldfans forkæle sig selv med personlige plejeprodukter, der matcher deres foretrukne hold. Danske Kemex A/S har fået rettighederne til at producere maskuline skønhedsprodukter for fire af de største, europæiske fodboldklubber.

Fodboldentusiaster i Skandinavien får nu mulighed for også at dyrke deres internationale favoritklub i badeværelset. Kemex A/S lancerer et helt nyt koncept for maskuline plejeprodukter og har erhvervet sig rettighederne til følgende brand: Manchester United, FC Liverpool, Real Madrid og FC Barcelona.

Styrker tilhørsforholdet

De nye og anderledes skønhedsprodukter er målrettet mænd, som har en livsstil med et aktivt, sportsligt engagement og gerne vil vise, hvilken af de europæiske storklubber de støtter. Med shampoo, Hårvoks, deo og bodylotion fra deres foretrukne fodboldklub kan mændene markere deres begejstring for holdet.

Fodbold spiller en central rolle i en del familiers liv i store dele af Europa. Det handler om følelser, traditioner og tilhørsforhold – fodbold formår at skabe stærke relationer på tværs af generationer. Mange mænd i Europa er enten fan af en klub eller har et hold, de støtter, og med de nye produkter kan mændene betone deres tilknytning yderligere.