Fitnews
Subscribe
7 dages Yoga retreat i Andalusien med Ina Thanild
  • Artikler
    • Fitness
    • Styrketræning
    • Løb
    • Vægttab
    • Anti ageing
    • Hjemmetræning
    • Holdtræning
    • Kost og ernæring
    • Motivation
    • Ny forskning
    • Profil interview
    • Wellness
    • Yoga
    • Aktiv ferie
  • B2B
    • Produkt nyheder
    • Boutique Studios
    • Forretningsudvikling
    • Gym Management
    • Krisehåndtering
    • Ny teknologi
    • Studiebesøg
    • Træningskoncepter
  • Opskrifter
    • Brød og bagværk
    • Desserter
    • Fisk
    • Fjerkræ
    • Grønne retter
    • Kylling
    • Oksekød
    • Pasta
    • Salater
    • Skaldyr
    • Snacks
    • Supper
    • Svinekød
    • Vegetar retter
  • Magasinet
  • Partnere
    • Sundhedspartnere
    • Bliv Fitnews PRO partner
  • Om os
    • OmFitnews.dk
    • Sådan bruger du Fitnews
    • Læser input
  • Artikler
    • Fitness
    • Styrketræning
    • Løb
    • Vægttab
    • Anti ageing
    • Hjemmetræning
    • Holdtræning
    • Kost og ernæring
    • Motivation
    • Ny forskning
    • Profil interview
    • Wellness
    • Yoga
    • Aktiv ferie
  • B2B
    • Produkt nyheder
    • Boutique Studios
    • Forretningsudvikling
    • Gym Management
    • Krisehåndtering
    • Ny teknologi
    • Studiebesøg
    • Træningskoncepter
  • Opskrifter
    • Brød og bagværk
    • Desserter
    • Fisk
    • Fjerkræ
    • Grønne retter
    • Kylling
    • Oksekød
    • Pasta
    • Salater
    • Skaldyr
    • Snacks
    • Supper
    • Svinekød
    • Vegetar retter
  • Magasinet
  • Partnere
    • Sundhedspartnere
    • Bliv Fitnews PRO partner
  • Om os
    • OmFitnews.dk
    • Sådan bruger du Fitnews
    • Læser input
No Result
View All Result
Fitnews
No Result
View All Result
Home B2B

Generation Active: ny undersøgelse kortlægger unges træningsvaner

Få indblik i hvordan du markedsfører dine Fitness ydelser til Millennials og Gen Z

31. august 2023
in Forretningsudvikling
162
Geneneration active-åbning
Del på FacebookDel på TwitterDel på LinkedIn
Indhold gem
1) Forstå Generation Active
2) Effektive marketingstrategier:
2.1) Om: Les Mills

Indenfor fitnessbranchens evigt foranderlige og udviklende landskab er de to unge generationer; Millennials og Gen Z dukket op som en ny dynamisk kraft.

En ny undersøgelse om Gen Z bestilt af Les Mills har navngivet disse generationer som “Generation Active”, et navn der understreger deres kærlighed til fitnessoplevelser.

Der har været meget snak om de unges fitnessvaner, men Les Mills har med denne undersøgelse ønsket at bygge et billede baseret på fakta. Den er baseret på 4.000 respondenter, fra USA, Storbritannien, Kina og Tyskland og den viser, hvordan deres træningsvaner virkelig ser ud.

Generation active_skema
Generation Active lever op til sit navn, men i modsætning til tidligere generationer nøjes de ikke med en aktivitet men kombinere gerne og ønsker variation

Hvis du som fitnessudbyder stræber efter at få optimal tilgang til den del af marked, som de repræsenterer, ja så er det afgørende at forstå de unikke egenskaber, præferencer og og ikke mindst hvad der motiverer Generation Active.

I denne artikel introduceres du for nogle få indsigter og marketingstrategier der skal til for at engagere og tiltrække Millennials og Gen Z til netop de fitnessydelser du udbyder

Forstå Generation Active

Omfavnende oplevelser: Millennials og Gen Z prioriterer velvære og søger aktiviteter, der tilbyder sociale forbindelser, personlig vækst og en følelse af fællesskab.

Som udbyder kan du med fordel lægge vægt på gruppetræning, interaktive klasser og begivenheder, der fremmer en følelse af at høre til.

Teknologisk integration: Teknologi spiller en væsentlig rolle i Generation Actives liv. De er teknologikyndige og foretrækker fitnessløsninger, der integreres problemfrit med deres digitale livsstil.

Som fitnessudbyder bør du kunne tilbyde førsteklasses udstyr, mobilapps til planlægning og sporing af træning og gamified udfordringer der kan være med til at forbedre den overordnede fitnessoplevelse.

Effektive marketingstrategier:

#1. Autentisk tilstedeværelse på sociale medier:

Millennials og Gen Z er stærkt afhængige af sociale medieplatforme for information og inspiration. Som fitnessudbyder bør du opretholde en autentisk og visuelt tiltalende tilstedeværelse på platforme som Instagram, TikTok og YouTube. Deling af engagerende indhold, succeshistorier og glimt bag kulisserne vil skabe en stærk forbindelse med Generation Active.

#2. Influencer-samarbejde:

Partnerskab med fitness-influencers og mikro-influencers kan øge synligheden og troværdigheden af ​​dit som fitnessudbyder betydeligt blandt Millennials og Gen Z. Autentiske anbefalinger, sponsoreret indhold og samarbejder med fitness-entusiaster vil hjælpe med at skabe interesse og fremme interessen for et medlemsskab.

#3. Opbygning af fællesskaber:

Generation Active søger en følelse af tilhørsforhold og fællesskab. Sm fitnessudbyder bør du fokusere på at skabe et støttende miljø, hvor medlemmer kan møde hinanden, dele deres fitnessrejser og motivere hinanden. Organisering af eksklusive medlemsbegivenheder, udfordringer og onlinefora vil fremme en følelse af fællesskab og skabe en mere givende kluboplevelse.

#4. Personalisering og tilpasning:

Millennials og Gen Z værdsætter personlige oplevelser, der er skræddersyet til deres unikke præferencer. Som fitnessudbyder bør du benytte analyser af medlemsdata til at forstå medlemspræferencer og tilbyde personlige træningsplaner, klasseanbefalinger og resultatmåling. Dette niveau af tilpasning vil øge medlemstilfredsheden og ikke mindst fastholdelsen.

Du kan læse eller downloade hele undersøgelsen her

Og det anbefales for med rapporten om ​​Generation Active har du alle forudsætninger for at få et indblik i markedet for Millennials og Gen Z. Og netop ved at forstå deres præferencer, værdier og motivationer kan du udvikle målrettede marketingstrategier, der giver genlyd hos disse generationer.

Fremhævelse af oplevelser, teknologiintegration og fællesskabsopbygning vil gøre det muligt for fitnessklubber med succes at engagere og tiltrække Generation Active, hvilket fremmer en sundere og mere aktiv fremtid for alle.

Læs mere om hvordan du kan tilpasse dine ydelser til de unge her

Om: Les Mills

Virksomheden blev grundlagt af Les Mills – en firedobbelt olympisk deltager og cheftræner for New Zealands atletikhold – som åbnede sit første fitnesscenter i 1968 med det formål at bringe elitesportstræning til masserne.

I dag bliver Les Mills træning leveret af 140.000 certificerede instruktører i 20.000 klubber på tværs af 100 lande, samt via LES MILLS+ streamingplatformen og Virtual Reality (VR).

Andre læse også disse artikler

fitnesscenter -åbning
B2B

Hvorfor betaler for et fitnesscenter-medlemskab, uden at bruge det?

15. september 2023
Genopbyg din medlemsbase -åbning
B2B

Genopbyg din medlemsbase – 4 årsager til frafald

22. august 2023
steven bartlett until
B2B

Steven Bartlett investerer i Until

18. august 2023
Gen Z Report
B2B

Gen Z: Ny Les Mills rapport giver indsigt i deres forhold til fitness

6. juli 2023
european health & fitness forum - åbning
B2B

Spændende program på årets European Health & Fitness Forum

17. marts 2023
Tilpasning af fintess til Generation Z - åbning
B2B

Tilpasning af fitness til Generation Z

31. januar 2023

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

banner-starfitjpg
skill-line1080x1080jpg
fitnewsbanner350x350png
banner-bm-fitnessjpg
fitnews-kvadrat-bannerpng
justfacefitnewsbanner350x350jpg
les-mills-smart-tech-350x350jpg
apollo-bannerjpg
350x350-1jpg
banner-fitnessgruppenpng
tanita-mc780-350x350pxjpg
wf-bannerjpg
bannerf1jpg
partner-sports-bannerjpg
banner-fitpartnerjpg
fitnews-sortpng
fitnessengros-fitnewspng

Vi anbefaler

food trends 2022 - åbning

FOOD TRENDS 2022

8. februar 2022
Vinterløb - åbning

Vinterløb – 8 tips der booster din motivation

14. november 2022
Mexicansk kalkunpølse

Mexicansk kalkunpølse med sauterede grøntsager

2. august 2023
Anabole steroider

Anabole steroider

5. december 2021
DHEA - åbning

DHEA effektiv anti-ageing supplement eller hoax?

29. juli 2022

Mest læste artikler

  • styrketræning over 50 - åbning

    Styrketræning over 50 år – her er 6 gode grunde til at gå i gang

    1011 shares
    Share 404 Tweet 253
  • Isometrisk træning er bedst til at sænke blodtrykket

    428 shares
    Share 171 Tweet 107
  • Brysttræning for kvinder – 4 effektive øvelser

    525 shares
    Share 210 Tweet 131
  • Fitness World skifter navn til PureGym

    1067 shares
    Share 427 Tweet 267
  • Testosteron – 5 tips til at øge din produktion af det stærke hormon

    473 shares
    Share 189 Tweet 118
  • Sven-Ole Thorsen 75 år “Jeg vil leve i nuet og glæde mig til fremtiden”

    594 shares
    Share 238 Tweet 149
Kom på forkant med fremtiden

Tilmeld dig nyhedsbrev og få adgang til den information du behøver for at være den bedste version af dig selv og bliv løbende opdateret på de seneste nyheder og trends indenfor en branche i hastig vækst.

Fitnews


Fitnews.dk giver dig relevante nyheder, tips og tricks samt portrætter og baggrund.

Som portal vil vi samle den danske fitnessbranche og være med til at gøre den bedre for både center-ejere, personlige trænere, andre aktører og medlemmer.

QUICK LINKS

  • B2B nyt
  • Læs magasinet online
  • Sundhedspartnere
  • Annoncering på fitnews.dk

© 2022 Fitnews.dk / Alle rettigheder forbeholdt. Design by PR360.com

  • Om Fitnews
  • Annoncering
  • GDPR & Privatlivspolitik
No Result
View All Result
  • Artikler
    • Fitness
    • Styrketræning
    • Løb
    • Vægttab
    • Anti ageing
    • Hjemmetræning
    • Holdtræning
    • Kost og ernæring
    • Motivation
    • Ny forskning
    • Profil interview
    • Wellness
    • Yoga
    • Aktiv ferie
  • B2B
    • Produkt nyheder
    • Boutique Studios
    • Forretningsudvikling
    • Gym Management
    • Krisehåndtering
    • Ny teknologi
    • Studiebesøg
    • Træningskoncepter
  • Opskrifter
    • Brød og bagværk
    • Desserter
    • Fisk
    • Fjerkræ
    • Grønne retter
    • Kylling
    • Oksekød
    • Pasta
    • Salater
    • Skaldyr
    • Snacks
    • Supper
    • Svinekød
    • Vegetar retter
  • Magasinet
  • Partnere
    • Sundhedspartnere
    • Bliv Fitnews PRO partner
  • Om os
    • OmFitnews.dk
    • Sådan bruger du Fitnews
    • Læser input

© 2021 Fitnews.dk

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In