Fitnews
Subscribe
7 dages Yoga retreat i Andalusien med Ina Thanild
  • Artikler
    • Fitness
    • Styrketræning
    • Løb
    • Vægttab
    • Anti ageing
    • Hjemmetræning
    • Holdtræning
    • Kost og ernæring
    • Motivation
    • Ny forskning
    • Profil interview
    • Wellness
    • Yoga
    • Aktiv ferie
  • B2B
    • Boutique Studios
    • Forretningsudvikling
    • Gym Management
    • Krisehåndtering
    • Ny teknologi
    • Studiebesøg
    • Træningskoncepter
  • Magasinet
  • Partnere
    • Sundhedspartnere
    • Bliv Fitnews PRO partner
  • Artikler
    • Fitness
    • Styrketræning
    • Løb
    • Vægttab
    • Anti ageing
    • Hjemmetræning
    • Holdtræning
    • Kost og ernæring
    • Motivation
    • Ny forskning
    • Profil interview
    • Wellness
    • Yoga
    • Aktiv ferie
  • B2B
    • Boutique Studios
    • Forretningsudvikling
    • Gym Management
    • Krisehåndtering
    • Ny teknologi
    • Studiebesøg
    • Træningskoncepter
  • Magasinet
  • Partnere
    • Sundhedspartnere
    • Bliv Fitnews PRO partner
No Result
View All Result
Fitnews
No Result
View All Result
Home B2B

Adidas og Les Mills indgår nyt samarbejde

9. februar 2023
in B2B
168
adidas og les mills
Del på FacebookDel på TwitterDel på LinkedIn

adidas og Les Mills har netop indgået et nyt brand partnerskab, der har til formål at fremme et sammenarbejde omkring at forme fremtidens træning gennem en fusion af innovation og arv.

Samarbejdet vil søge at fremme indledning af en ny fitnessalder, hvor innovative teknologier kombineres med spændende live fitnessoplevelser for at ændre den måde, adidas-fællesskabet oplever træning på og inspirere den næste generation af træningsfans.

Den banebrydende satsningen understøttes af træningstilbud og beklædning fra adidas.

Related articles

Fitness Engros – ny leverandør af fitnessudstyr til alle DBUs A-landshold

Scandinavian Gymhouse – en satsning i solen

Drevet af et kollektivt engagement indenfor træning har samarbejdet blandt andet til formål, at revolutionere fitness træning ved at tilbyde forbedrede oplevelser såvel live, som digitalt. Ligesom der yderligere lanceres en ny serie af Gen-Z-fokuserede programmer.

Partnerskabet vil forbinde adiClub og Les Mills ved at tilbyde personlige træningsløsninger til over 300 millioner adiClub-medlemmer. En række eksklusive fordele vil også være tilgængelige, og flere detaljer vil snart blive afsløret.

Partnerskabet betyder også, at det nyeste adidas træningstøj, sko og tilbehør vil blive båret af atleterne fra det LES MILLS globale atletnetværk. Adidas har skabt nogle kollektioner og produkter der specifikt understøtter nøgleaktiviteter som HIIT, Styrke og Yoga og de vil være tilgængelige for både instruktører og medlemmer.

Højdepunkterne inkluderer Designed 4 Training Series™ (D4T) – en svedtransporterende beklædningsserie skabt til bevægelsesfrihed og til intens træning som LES MILLS GRIT™, samt adidas Dropset-sko, designet til at forbedre korrekt form og stabilitet til styrketræning såsom BODYPUMP™.

Samtidigt vil de førende adidas bh- og leggingskollektioner fortsætte med at bane vejen for innovation inden for sportsbeklædning til kvinder, med tøj til alle former for træning, fra BODYBALANCE™ til BODYCOMBAT™.

Aimee Arana, adidas Global, General Manager, Sportswear & Training udtaler:

“Vi er meget begejstrede for at samarbejde med Les Mills, som er et så ikonisk brand inden for fitnessverdenen. Partnerskabet vil gøre os i stand til at omfavne ny teknologi, der vil kombinere fordelene ved live-træning med mulighederne for digitale tjenester for vores adiClub-medlemmer, alt sammen understøttet af vores seneste innovation inden for træningsbeklædning, fodtøj og tilbehør.

Som en del af denne satsning er vi begejstrede for at skabe nye og unikke træningsoplevelser, der indgår i næste generations adfærd – og understøtter vores mission om at sikre, at alle kan drage fordel af det fysiske og mentale velvære, som træningen tilbyder.

Kernen i dette samarbejde er forpligtelsen til vores fælles værdier, og vi ser frem til at accelerere kvaliteten af ​​live- og hjemmefitness og skræddersyede Les Mills programmer til vores adidas fællesskab, uanset hvor de er baseret.”

Clive Ormerod, Les Mills CEO, siger:

“Brandpartnerskabet med adidas vil redefinere fitness for den næste generation af træningsfans, drevet af vores fokus på innovation, forbindelse og motivation. Vi vil løfte træningsoplevelsen ved at kombinere det bedste fra live og digitalt for at møde folk, hvor, hvornår og hvordan de vil.

Ved at placere fællesskabet i hjertet af alt, hvad vi gør, kan vi inspirere millioner til at være mere aktive og gøre godt på vores mission om at skabe en sundere planet.”

adidas og Les Mills vil skubbe grænserne

Partnerskabet vil fremover satse på at leverer træningsoplevelser gennem digital innovation, samtidig med at der leveres live-træningsbegivenheder på et højt niveau i nøglebyer over hele kloden.

LES MILLS LIVE London-begivenhed i Oktober 2022, støttet af adidas, slog tonen an. Her var 5.000 deltagere, samlet til en af ​​de største gruppetræningsbegivenheder nogensinde, og den første, der blev filmet i virtual reality.

I hele 2023 vil adidas og Les Mills fortsætte med at skubbe grænserne ved at skabe forbedrede live fitness oplevelser, med begivenheder, der finder sted i Singapore, Los Angeles, Stockholm, Paris, Barcelona og andre globale byer.

Les Mills udvalget af ​​de seneste innovationer inden for træningstøj, fodtøj og tilbehør fra adidas vil være tilgængelig her

 

Om adidas
adidas er en global leder inden for sportsudstyrs industrien. Med hovedkvarter i Herzogenaurach/Tyskland beskæftiger virksomheden mere end 61.000 mennesker over hele kloden og omsatte for 21,2 milliarder euro i 2021.

 

Om Les Mills
Les Mills er den globale leder inden for gruppefitness og har skabt ​​over 20 programmer, herunder BODYPUMP™ og BODYCOMBAT™.

Les Mills træning leveres af 130.000 certificerede instruktører i 21.000 fitnesscentre i 100 lande og via streaming platformen LES MILLS+.

Virksomheden blev grundlagt af Les Mills – en firedobbelt olympisk deltager, der åbnede sit første fitnesscenter i 1968 med en vision om at bringe elitesportstræning til masserne. Du kan se mere her.

Læs også artiklen om en ny fitness fusion her

Tags: adidasinternationale nyhederLes Mills

Andre læse også disse artikler

Fitness Engros - ny åbning
B2B

Fitness Engros – ny leverandør af fitnessudstyr til alle DBUs A-landshold

22. marts 2023
Scandinavian Gymhouse - åbning
B2B

Scandinavian Gymhouse – en satsning i solen

20. marts 2023
european health & fitness forum - åbning
B2B

Spændende program på årets European Health & Fitness Forum

17. marts 2023
body bike -åbning
B2B

BODY BIKE præsenterer bæredygtigt stand-koncept på FIBO

13. marts 2023
SATS - medlemsvækst
B2B

Stor medlemsvækst i SATS – rekordhøj medlemsbase på 721.000 medlemmer

15. februar 2023
Tilpasning af fintess til Generation Z - åbning
B2B

Tilpasning af fitness til Generation Z

31. januar 2023

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

fitnewsbanner350x350png
fitnews-sortpng
banner-starfitjpg
skill-line1080x1080jpg
banner-fitnessgruppenpng
apollo-bannerjpg
justfacefitnewsbanner350x350jpg
dadfitnewsbannerjpg
banner-bm-fitnessjpg
bannerf1jpg
350x350-1jpg
tanita-mc780-350x350pxjpg
les-mills-smart-tech-350x350jpg
banner-fitpartnerjpg
fitnessengros-fitnewspng

Vi anbefaler

sund sommermad

15 tips til Sund sommermad

4. december 2021

Eksplosiv vækst på marked for Personlig Træning

30. november 2017
kostplan - åbning

17 tips til at sætte mere krydderi på din kostplan

15. marts 2022
fitness world har mistet

Fitness World har mistet såvel omsætning, som medlemmer

21. april 2022
fitness trends 2020

Fitness trends 2020 – Hvad er In og hvad er yt?

16. oktober 2021

Mest læste artikler

  • PureGym

    Fitness World skifter navn til PureGym

    597 shares
    Share 239 Tweet 149
  • Scandinavian Gymhouse – en satsning i solen

    435 shares
    Share 174 Tweet 109
  • Giftig trend: Olie arme synthol og kropsdysmorfi

    749 shares
    Share 300 Tweet 187
  • 7 unikke fordele ved Sjipning

    374 shares
    Share 150 Tweet 94
  • Styrketræning over 50 år – her er 6 gode grunde til at gå i gang

    682 shares
    Share 273 Tweet 171
  • RESTITUTION- en vigtig del af din træning

    354 shares
    Share 142 Tweet 89
Kom på forkant med fremtiden

Tilmeld dig nyhedsbrev og få adgang til den information du behøver for at være den bedste version af dig selv og bliv løbende opdateret på de seneste nyheder og trends indenfor en branche i hastig vækst.

Fitnews


Fitnews.dk giver dig relevante nyheder, tips og tricks samt portrætter og baggrund.

Som portal vil vi samle den danske fitnessbranche og være med til at gøre den bedre for både center-ejere, personlige trænere, andre aktører og medlemmer.

QUICK LINKS

  • B2B nyt
  • Læs magasinet online
  • Sundhedspartnere
  • Annoncering på fitnews.dk

© 2022 Fitnews.dk / Alle rettigheder forbeholdt. Design by PR360.com

  • Om Fitnews
  • Annoncering
  • GDPR & Privatlivspolitik
No Result
View All Result
  • Artikler
    • Fitness
    • Styrketræning
    • Løb
    • Vægttab
    • Anti ageing
    • Hjemmetræning
    • Holdtræning
    • Kost og ernæring
    • Motivation
    • Ny forskning
    • Profil interview
    • Wellness
    • Yoga
    • Aktiv ferie
  • B2B
    • Boutique Studios
    • Forretningsudvikling
    • Gym Management
    • Krisehåndtering
    • Ny teknologi
    • Studiebesøg
    • Træningskoncepter
  • Magasinet
  • Partnere
    • Sundhedspartnere
    • Bliv Fitnews PRO partner

© 2021 Fitnews.dk

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In